13 Nisan 2018 Cuma

Kitap Alışverişlerim - ( İDEFİX )



Kitap Alışverişlerim ( İdefix )


Merhabalar efendim :)
Uzun bir aradan sonra ikinci kitap alışverişim ile buradayım :) 
Şu sıralar fuarlar nedeniyle çok fazla indirim var sitelerde . Ben idefix'i tercih ettim. 
Çok merak ettiğim ya da uzun zamandır okumak istediğim kitapları alma fırsatı buldum .



Aldığım kitaplar ertesi gün
hemen kargoya verildi ve 3 gün içerisinde elimdeydi ve kitaplarım sıfır hasar ile geldi. 👍
Yok oluş kitabını filmini izlemeden önce almak istedigim için aldım .🤭🤗
Son namsara'yı da aşırı merak ediyorum hakkında bolca övgü okudum .🤓
Artemis uzun süredir alınacaklar listemdeydi zaten çünkü Andy Weir ♥️
Elçilik kenti'ni ise sırf yazarı tanımak ve konusunu begendiğim için ekledim bu listeye 📚💖
Karakalem de konusu ilgimi çektiği ve Türk yazar olduğu için özellikle aldım 🤗
Benim alışverişim böyleydi .
Kendinize çokça iyi bakın en güzel satırlarda görüşmek dileğiyle hoşçakalın 🙏🤓🙋‍♀️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder