27 Eylül 2017 Çarşamba

ASLIHAN YAYLA - DÖNÜŞ YOK


ASLIHAN YAYLA - DÖNÜŞ YOK

Kitap adı : Dönüş Yok
Kitap Yazarı :Aslıhan Yayla
Sayfa Sayısı :272
Yayın evi :Martı yayınları
Türü : Polisiye
PUANIM  : 4 / 5




    Öykü demir, hayalleriyle ve umutlarıyla dans eden gencecik bir kadın ve o kadın en büyük hainliği ve acıyı aynı anda tadıyor hemde en çok güvendiği , sırtını rahatça yasladığı kocası tarafından !

   İşte hikayemiz böyle başlıyor dostlarım . Hikaye genel anlamda
akıcıydı ve konu bakımından da güzeldi . Gayet hızlı okunuyor ve dili sizi yormuyor . Kitap sizde ki merak duygusunu kamçılıyor ve diğer sayfa nelere gebe meraktan çatlıyor elinizden bırakamıyorsunuz böylelikle hemencecik bitiyor kitap. En sevdiğim kısım öykünün düşüncelerinin yazıldığı o koyu renkli kısımları okumaktı ve gerçekten okurken o kısımlar hiç bitmesin istedim . En çokta neden böyle bir cinayet işlendi niye karısının üstüne bu suçu attı diye kitabın sonuna kadar meraktan öldüm. Şimdi gelelim beni rahatsız eden bir kaç noktaya . Bence konu biraz aceleci işlenmiş gibi bir havası vardı . Bazı olaylar o kadar çabuk gerçekleşti ki daha fazla ayrıntı isterdim sanki. Bir de karşılıklı konuşma bölümlerinde kim neyi söyledi anlamakta biraz zorlandım ve tekrarlamak zorunda kaldım, okuduğum yerleri . Gelelim karakterlere . Baş karakterin islenişini gerçekten sevdim . İnsanın ihanetle beraber duygularının nasıl değişip, gözünün nasıl kararabileceği ve karakterin o keskin duygu geçişleri çok güzel yansıtılmıştı fakat burada bir parantez açmak istiyorum . Bence her ne kadar ana karakter çok detaylı ve güzel işlensede yan karakterler biraz yüzeysel gibiydi, daha çok ayrıntı isterdim .

    Kapak ve sayfa tasarımına da son olarak değinmek istiyorum dostlar. Kapak bence çok hoş ben tek kelime ile bayıldım . Hele o sayfa içlerindeki karikatüristik çalışmalar mükemmeldi . Sadece tasarımda beni rahatsız eden şey o puntolar biraz büyük geldi bana .

    Neyse dostlarım, benim bu kitap için yorumum budur .Yazarın ilk kitabı, umarım daha niceleri gelir daha da sağlamlaşarak. Bu kitabı yazan kalemin ve elin dert görmesin ASLIHAN YAYLA ♥️ Şimdilik hoşçakalın dostlarım en güzel satırlarda görüşmek üzere 💙❤️👋






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder