12 Mart 2017 Pazar

MORGAN MATSON - AMY VE ROGER'IN EFSANEVİ YOLCULUĞU


Morgan Matson - Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu


Kitap Adı : Amy ve Roger'ın efsanevi yolculuğu
Kitap Orijinal Adı : Amy & Roger's Epic Detour 
Kitap yazarı : Morgan Matson
Kitap dili : Türkçe
Sayfa Sayısı : 470
Yayın evi: Ephesus Yayınları
Çeviren: Deniz Beril Bacaklılar
Türü: Genç Yetişkin
PUANIM : 3.9 / 5



Ne dersiniz sizinle güzel bir yolculuğa çıkalım mı ?
Hadi o zaman ne duruyoruz, başlayalım 👊👯

Sonunda yorumumu girebiliyorum .Sınavlar, dönem sonu sebebiyle evime gidip gelmem, derslerimin ağırlığı derken anca burada buldum kendimi dostlarım . Ama sonuç olarak şuan karşınızdayım ve satırlarım sayesinde sizinle buluşuyorum 👯

Ben bu kitabı alırken sevimli tatlı bir çiftin yolculuğunu okuyacağım sanmıştım amma velakin yanılmışım bu iki insan tam olarak birbirlerini tanımıyorlar . Konuyu özetleyecek olursam ; Baş karakterimiz Amy babasının ölümünden sonra araba kullanamamaktadır ama başka bir eyalete annesinin yanına araba ile yolculuk yapması gerekmektedir. Bu yüzden annesinin arkadaşının oğlu, çocukluğundan tanıdığı ama yıllardır görmediği Roger bir nevi onun şoförlüğünü yapacak ve birlikte yolculuk etmek zorunda kalacaklardır.
Şimdi gelelim yorumuma 👯
 Aslında bu kitap hakkında hem çok söyleyecek hem de aynı zamanda söyleyebilecek hiçbir şeyim yok gibi hissediyorum. Kitap beni tam olarak çekmedi ve bir türlü odaklanıp okuyamadım, aslında kitabın dili gerçekten akıcı ve sadeydi . Kitapta beğenmediğim durum şuydu;  başlarda olaylar ağır gelişiyor ama sonlara doğru olaylar oldu bittiye geliyordu .Fakat sonu her ne kadar oldu bittiye gelse bile  çok havada kalıyordu sanki . Ama hakkını yiyemeyeceğim kadar güzel bir emek verilmiş kitaba, yanlış bilmiyor isem yazar bu kitap için geziye çıkmış, fotoğraflar çekmiş bizi o dünyaya davet ederken davetiyesini en güzel şekilde süslemiş . Kitap gerçekten o kadar tatlı bir içeriğe sahipti ki tüm şarkıları bayılarak dinledim ve tüm fotoğraflara bakmaktan zevk duydum,  peki ya hele o fişler harika ayrıntılardı. Tüm bu ayrıntılar kitabı benim gözümde özel kıldı ve bana kendimi özel hissettirdi,  sanki biri benimle gezi günlüğünü paylaşmış gibiydi .
Gelelim son satırlarımıza ; yolculukla ilgili , gezi vb. hakkında kitaplar okumayı seviyorsanız ve çerezlik bir kitap önerisi arıyorsanız bir şans verebilirsiniz . 👯
Eee.. Hadi arka kapak tanıtım bültenini okuyun da öyle vedalaşalım dostlarım . 👯


📎 ARKA KAPAK TANITIM BÜLTENİ ;

Amy Curry'nin hayatı altüst olmuştur. Çünkü Amy lise son sınıfa geçmek üzereyken, annesi yeni bir başlangıç yapmak adına California'dan Connecticut'a taşınmaya karar verir. Amy şimdi yuvası bildiği yerden ayrılıp ülkenin bir ucundan diğerine gitmek zorundadır. Çıkacağı bu yolculukta ise ona annesinin eski bir arkadaşının oğlu olan Roger eşlik edecektir. Amy Roger'ı yıllardır görmemiştir ve doğru düzgün tanımadığı bir çocukla onca yolu katetme fikri ona hiç de cazip gelmemektedir. Ama işler hiç de Amy'nin düşündüğü gibi gitmez. Çok geçmeden yolculukları alabildiğine renkli, heyecanlı ve sürprizlerle dolu bir hal alır .


Yeni bir satırda buluşana dek ve bir kahve buğusunda dilimizde ki sohbet bitmesin diye son hecede oyalanana dek kendinize harika bakın dostlarım !

HOŞÇAKALIN  ! 💜  👋








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder