1 Aralık 2016 Perşembe

Kasım Favorilerim / kitap, müzik, dizi ...



KASIM FAVORİLERİM


Merhabalar efendim :)




Nasılsınız bakalım ? Umarım iyisinizdir :)
Bugün sizlerle kasım favorilerimi paylaşacağım . İnşallah keyifle okursunuz ve sizin için de yararlı bir yazı olur .
Bakalım bu ay benim favorilerime neler girmiş, hangi dünyalara uğramışım :)
Hadi o zaman ne duruyoruz başlayalım  👯


İlk olarak favorilerime bu güzellik girdi 💗  Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı belki ama dili hiç ağır değildi bu yüzden akıcı bir şekilde ilerledi ve koşarak diğer Stefan zweig kitaplarını almama sebep oldu . Sanırım bir kutu peçete bitmiştir ! Bu nasıl güzel aşk be kadın ! 😭 Gerçekten kitapta hiç dialog yoktu ve kitap 62 sayfa boyunca bir kadının platonik aşkını anlatıyordu ama öyle güzel anlatıyordu ki bir de siz mektuptaki duygulara aşık oluyordunuz ve kitap bitmesin diye zar zor sayfa çeviriyordunuz . Kesinlikle kütüphanenizde yer vermeniz gereken nadide kitaplardan sadece bir tanesi ! 
Ben bayıldım siz de eminim ki çok seveceksiniz ! 👯




Bu ay ikinci olarak favorilerime giren tabi ki de HARRY POTTER VE LANETLİ ÇOCUK 💙 Kitap akıcı ! Zaten sahne metni olduğu için harika bir şekilde ilerleyip hemencecik bitiyor . Harry Potter ve lanetli çocuk  tescilli sahneye konulan ilk Harry Potter hikayesi . Konuda Harry'nin oğlu ALBUS'a odaklanıyoruz . Kitap Hogwarts savaşının 20 yıl sonrasında geçiyor . Albus Slytherin'e seçiliyor ve draco' nun oğlu ile yakın arkadaş oluyor . Olaylar yavaşça gelişmeye başlıyor. Bu kitap sayesinde  bir nebzede olsa Harry Potter okuyucuları özledikleri karakterlerle hasret giderdiler değil mi ama ? 👸





Bu ay hatta bu yıl favorilerime giren bu D&R ' da satılan minik not defterleri hem taşıması kolay hem de fiyatı çok uygun. Kesinlikle minik minik notlar almak için ideal . Ben hem bütçe kontrolümü yapmak hem de okuduğum kitapların çetelesini tutmak için kullanıyorum .  Eğer ajanda taşımayı sevmiyor ama aynı zamanda da benim gibi unutkan bir insansanız kesinlikle işinize yarayacaktır . Fiyatı 1.95 TL



Evet bu ay favorilerime bir kahveyi de dahil etmek istedim . Bu kahve starbucks 'ta bulunan toffee nut latte tabi ki 😋👸 . Çikolata seven ve sıcacık kahveden vazgeçemeyen ben , birbirine karışan bu iki tadı içerken çok mutlu oluyorum . Kesinlikle yolunuz starbucks'a düşerse benim yerime bir tane içiverin ! 😀


✒Bu ay iki dizi favorilerim arasına girdi . Kesinlikle ikisi de birbirinden akıcı ve tempolu diziler. 🎬




 Bunlardan ilki TIMELESS ! 
 İki zaman gemisi biri amacı ne olduğu bilinmeyen ve zaman makinasını çalan ve tarihi tehtid eden tayfa . Diğeri ise tarihi bu suçlulardan korumaya çalışan biri asker, biri tarihçi diğeri de mühendis olan üçlünün yaşadıkları olayları anlatıyor . Konu kesinlikle ilgi çekici sizi sıkmıyor hatta bir daha ki bölümde ne olacak diye gün saydırıyor size 👸😉



Diğer favorimse daha ilk bölümüyle beni koltuğuma çivileyen FREQUENCY .
Bir kadın babası polisken gizli görevde öldürülmüş ve hain damgası yemiş , nişanlı ve annesiyle yaşayan polis bir kız . Bir gece depoda bir ışığın yandığını görür ve bakmaya gider . Işık babasının radyosundan gelmektedir ve biri iletişime geçmeye çalışmaktadır . Ve olaylar burada kızın babasıyla konuşmaya başlaması ile başlar ve devam eder . Mutlaka izleyin dediklerimden !!




Şimdi de sıra bu ay en çok dinlediğim şarkılarda . Bu ay çok fazla her dalda şarkılar dinledim mod' uma göre değişti bu şarkılar ve kitaplarıma eşlik ettiler ! 🙆 İyi dinlemeler :) 🎤🎶








Peki sizin bu ay ki favorileriniz nelerdi ?
Ve  bunlardan herhangi birinin favorilerinize girmesine sebep olduysam benimle yorumlarda paylaşın lütfen ! :)
Kendinize çokça iyi bakın bir başka kitap kokusunda, bir başka dünyada ve bir başka satırda  görüşmek üzere ...
HOŞÇAKALIN ! 💗

👉    instabloğumu takip etmeyi unutmayın 👇

instablog için tık tık ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder