21 Nisan 2015 Salı

GÖZLERİNDEKİ CANAVAR (Monster in His Eyes ) / J.M. DARHOWER Yorum


 Merhabalar Efendimmm :)







        Kitap Adı : Gözlerindeki canavar
        Kitap Dili : Türkçe
       Sayfa Sayısı : 443
       Kitap Yazarı : J. M. DARHOWER
       Çevirmen : Arzu Altınanıt
       Yayınevi : Yabancı Yayınları
       Orjinal Adı : Monster in His Eyes
       Tür : Günümüz Aşk, Dark romance
       Yaş grubu : Genç Yetişkin














Evet sonunda yorumumu yapabileceğim :) Kitap sadece 2 gün içinde bitti ama vizelerim dolayısıyla yorumumu yazamadım şimdi derin bir nefes alıp başlayayım yorumuma :)  

  Bu kitap hakkında çok fazla eleştiri ve bir o kadar fazla da övgü duydum bana sorarsanız ben hala etkisindeyim bence harika bir kitaptı hiç sıkılmadım ve ara vermek istemedim okurken . Vitale unutulamayacak bir karakterdi .

     Kitaba gelecek olursak
o NAZ neydi öyle ya . Bence karakterler gayet iyi anlatılmıştı . Kurguyu da beğendim.


 Kitabımızın konusuna değinelim hemen :)
     ''Karissa 18 yaşında güzel ve zeki bir kızdır. Karissa yurtta melody adında bir kız arkadaşla kalmaktadır . Melodynin ısrarları üstüne felsefe dersini seçmişlerdir ama bu  Karissanın hayatının dönüm noktası olacak ve onu hayatının en zararlı aşkıyla tanıştıracaktır. Karissa bir gün telefonunu sınıfta unutur dönüp almak istediğinde ise Naz felsefe hocasıyla konuşmaktadır Karissa telefonunu sonra dönüp almayı düşünür ve köşede beklemeye başlar sonra birden yanına biri yaklaşır ve ona telefonunu verir. Karissa o an o mavi gözlü simsiyah takım elbisenin içindeki adamdan o kadar etkilenir ki aklından çıkartamaz . Bir gece melodinin ısrarları üzerine bir partiye katılır ve fazlasıyla sarhoş olur nefes almak için dışarı çıktığında vitale karşısındadır ve karissa bayılır gözlerini açtığında hayatının en zararlı ve en savunmasız dönemine girmiş bulacaktır kendini... ''

   Kitapta tecavüz diye bir şey yoktu bunu belirtmeliyim. Açıkçası ben ikinci Cristian grey olmasından korkuyordum  fakat alakası yok İgnazio Vitale kuralları gevşetilemeyecek bir adam ve Karissa'ya da korumacı ve sevecen davranıyor . Yaş konusuna gelecek olursak bence o kadar da büyütülecek bir olay değildi kurgu sonuçta bu yaş aralığı verilmese bu kurgu sağlanamazdı :).

   YABANCI Yayınlarına da ayrıca teşekkür ediyorum buradan harika bir kitabı bizimle buluşturdu . Umarım ikinci kitapta en yakın zamanda çıkar sabısızlanıyorum :) Bu arada ayraçlarınız ve kapak kalitenizi çok beğeniyorum aynen devam :)

                                                                                                 Yayınevi için tık tık :)

 Kitabın tanıtım bülteninden;
    

Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa… Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu.

                                                                NEZLELİ KELEBEK


     

                                                                   







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder